Reis-zuid-west-amerika.reismee.nl

Dag 2 San Francisco

1 november. SAN FRANCISCO

Het is nog vroeg als ik wakker wordt. Niek en ik skypen en hij fixt mijn internet op de ipad verbinding die t niet deed. Hoera kunnen we weer in the air.

Om 8 uurstaan we voor de deur klaar bij de bushalte om naar het centrum vd stad te gaan.

We kopen voor 10 euro n soort van strippenkaart. € 2,- per persoon kost ons het enkeltje van zo,n 3 kwartier.

We stappen uit op de boulevard in de buurt van Fishermans Warf. Er is markt, voornamelijk eettentjes en hier en daar groenten en fruit. Grappig te zien dat de marktkoop mensen hun waren in klein gesneden stukjes aan bieden om te proeven. Lekker.

Kopen pruimen

Kaas proeven , alles duur

Heerlijke koffie, met n blauw label?

Fietsen huren om de golden gate te bedwingen.

China town

Druk maar wat n heerlijke volle winkeltjes. De prijzen van groente en fruit zijn hier ook een stuk goedkoper dan we tot nu toe gezien hebben.

Het ruikt heerlijk naar kruiden. We sjouwen de wijk door en stranden op een nog zonnig terras voor iets te drinken. Het blijkt wederom zo,n fastfood gebeuren maar in de zon is het lekker zitten.

Met de bus weer terug naar het motel na eerst hebben we wat boodschappen gedaan.

Salade met brood. Lekker!