Reis-zuid-west-amerika.reismee.nl

Mariposa

Wederom slaap ik niet zo geweldig, dus leuk met de kids appen.

De klok is verzet hier en nu is het tijdverschil weer 9 uur. Het blijft raar.

Ik besluit vh ontbijt koffie te gaan halen bij ihop. Het is er stampend vol met mensen die komen ontbijten en o wat zijn er veel ontzettend dikke mensen . Ik bestel een ontbijt en 2 koffie, we hebben nog brood. N dik half uur wacht ik en pas als ik tegen de baas zeg dat ik mijn koffie wil of mijn geld terug komt er schot in de zaak.

16 dollar voor 3 overigens perfect gebakken eieren met bacon en 2 giga chocomelk wat zogenaamd cappuccino moet zijn. O ja en er zijn ook 3 pancakes met een soort stroop bij.

Die gaan grotendeels de kliko in.

Om 10 uurnemen we de shuttle bus naar het vliegveld waar onze auto op ons wacht.

Rond half 12 rijden we de highway op richting Mariposa.

Jim heeft de Tom Tom thuis al voorzien van de juiste kaart € 39,- en die werkt perfect . Het huren hiervan was bijna 30 euro pw dus dat hebben we maar achterwege gelaten. Het blijkt wel een must!! Feilloos stuurt hij ons over en onder de meest ingewikkelde wegen. Dat had anders toch meer tijd en energie gevraagd!!

Rond half 4 arriveren we in mariposa . Wat een leuk plaatsje. De weg er naar toe was dor, kaal, lang en ineens veranderde t in Ponderosa achtige taferelen. Dat wat je in de film ziet lbestaat echt, grappig.

Mariposa is een prachtig plaatsje. We checken in bij Miners in. 2 nachten incl ontbijt voor 130 us d , en een prachtige kamer. Op naar t tourist office, waar we info halen vh park morgen.

In cafe de gold coin drink ik mijn eerste glas wijn en jim neemt n bier. Het is een gezellig eetcafe dus we nemen later ook iets te eten. Met hoed en geweer moeten we op de foto. Haha!

Het eten smaakt prima kip en veggie burger + drankjes voor 45 dollar. Er wordt altijd wel n tip verwacht . We wandelen weer terug en gaan op tijd naar bed.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!